Subject: Nursi mnt 1 elektriauto laadimisjaama elektriliitumine, Rõuge alevik, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 17:56:13 +0300

Tere!

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellitud
projekti Nursi mnt 1 kinnistule rajatava elektriautode laadimisjaama
elektriliitumiseks.

Tööd toimuvad 25215 Nursi-Rõuge tee L3 ja 25215 Nursi-Rõuge tee L2
maaüksustel, mis ei ole otseselt seotud 25215 Nursi-Rõuge tee ühegi
kilomeetriga. Kahjuks ei osanud muud moodi neid kajastada, kui lihtsalt
kinnistu nimega. Kui peaksin muud moodi täpsustama, siis teen seda
kindlasti.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.